Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Klíma

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 08385092

Kontakt:

Martin Klíma

+420603232777

martin.klima.design@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem grafický designér s 12letou praxí v oboru, z toho posledních 6 let působím na volné noze. Specializuji se na vizuální identitu, branding, multimediální tvorbu a UI/UX. Ovládám Adobe Creative Cloud (InDesign, Photoshop, Illustrator, After Effects) a Figma. Vytvářím kreativní a funkční řešení s důrazem na detail, estetiku a efektivní vizuální komunikaci.

Grafik a multimedia

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Jednoty 340
      Tábor 39002 Jihočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      U Jednoty 340
      Tábor 39002
      Jihočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Baron Oil

      Baron Oils (Kaylee), 07/2024-01/2025

      Obrázek reference

      Pro značku Baron Oil jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, zahrnující návrh loga, produktový design a celkový branding. Design reflektuje prémiovou kvalitu jejich za studena lisovaného bio řepkového oleje, který je vyráběn v Českém ráji. Zaměřil jsem se na čistý, minimalistický a elegantní vizuál, který podtrhuje přírodní původ produktu a jeho zdravotní benefity.

      Pro značku Baron Oil jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, zahrnující návrh loga, produktový design a celkový branding. Design reflektuje prémiovou kvalitu jejich za studena lisovaného bio řepkového oleje, který je vyráběn v Českém ráji. Zaměřil jsem se na čistý, minimalistický a elegantní vizuál, který podtrhuje přírodní původ produktu a jeho zdravotní benefity.

      https://www.baronoil.eu
    • Photobeast, První AI Fotobudka v ČR

      Designeo Creative / Photobeast.ai, 01/23-01/25

      Obrázek reference

      Pro Photobeast AI, první fotobudku s umělou inteligencí v České republice, jsem vytvořil kompletní vizuální identitu. To zahrnovalo návrh loga, branding, animace pro interaktivní rozhraní uvnitř fotobudky, design roll-up bannerů, reklamních materiálů a prezentací. Cílem bylo vytvořit moderní a atraktivní vizuální styl, který reflektuje inovativní povahu produktu a zaujme široké spektrum uživatelů.

      Pro Photobeast AI, první fotobudku s umělou inteligencí v České republice, jsem vytvořil kompletní vizuální identitu. To zahrnovalo návrh loga, branding, animace pro interaktivní rozhraní uvnitř fotobudky, design roll-up bannerů, reklamních materiálů a prezentací. Cílem bylo vytvořit moderní a atraktivní vizuální styl, který reflektuje inovativní povahu produktu a zaujme široké spektrum uživatelů.

      https://www.photobeast.ai/
  • Webdesign

    • Putovní Pražírna

      Putovní Pražírna, Martin Broukal, 10/2023-12/2024

      Obrázek reference

      Pro Putovní Pražírnu jsem navrhl a realizoval kompletní webdesign prezenčního webu a zároveň e-shopu na platformě Shoptet. Součástí práce bylo vytvoření responsivního designu, úpravy layoutu a funkcionalit, návrh prezenčního webu a optimalizace produktových stránek. Připravil jsem také reklamní vizuály pro personalizované kávové balíčky a vytvořil podklady pro online kampaně.

      Pro Putovní Pražírnu jsem navrhl a realizoval kompletní webdesign prezenčního webu a zároveň e-shopu na platformě Shoptet. Součástí práce bylo vytvoření responsivního designu, úpravy layoutu a funkcionalit, návrh prezenčního webu a optimalizace produktových stránek. Připravil jsem také reklamní vizuály pro personalizované kávové balíčky a vytvořil podklady pro online kampaně.

      https://www.putovniprazirna.cz
    • Lyopet Redesign

      Lyopet, 06/2024-08/2024

      Obrázek reference

      Pro značku Lyopet jsem navrhl a realizoval design nové homepage a produktových karet s důrazem na moderní a funkční UI/UX. Cílem bylo vytvořit přehledné, vizuálně atraktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které podpoří prezentaci prémiových produktů pro psy a kočky. Součástí práce byla optimalizace struktury webu, vylepšení uživatelské navigace a celková vizuální konzistence s brandem.

      Pro značku Lyopet jsem navrhl a realizoval design nové homepage a produktových karet s důrazem na moderní a funkční UI/UX. Cílem bylo vytvořit přehledné, vizuálně atraktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které podpoří prezentaci prémiových produktů pro psy a kočky. Součástí práce byla optimalizace struktury webu, vylepšení uživatelské navigace a celková vizuální konzistence s brandem.

      https://www.lyopet.cz