Detail kreativce
Martin Klíma
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 08385092
Kontakt:
Martin Klíma
+420603232777
martin.klima.design@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem grafický designér s 12letou praxí v oboru, z toho posledních 6 let působím na volné noze. Specializuji se na vizuální identitu, branding, multimediální tvorbu a UI/UX. Ovládám Adobe Creative Cloud (InDesign, Photoshop, Illustrator, After Effects) a Figma. Vytvářím kreativní a funkční řešení s důrazem na detail, estetiku a efektivní vizuální komunikaci.
Grafik a multimedia
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
U Jednoty 340
Tábor 39002 Jihočeský kraj -
Kontaktní adresa:
U Jednoty 340
Tábor 39002
Jihočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Baron Oil
Baron Oils (Kaylee), 07/2024-01/2025
Pro značku Baron Oil jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, zahrnující návrh loga, produktový design a celkový branding. Design reflektuje prémiovou kvalitu jejich za studena lisovaného bio řepkového oleje, který je vyráběn v Českém ráji. Zaměřil jsem se na čistý, minimalistický a elegantní vizuál, který podtrhuje přírodní původ produktu a jeho zdravotní benefity.
Pro značku Baron Oil jsem vytvořil kompletní vizuální identitu, zahrnující návrh loga, produktový design a celkový branding. Design reflektuje prémiovou kvalitu jejich za studena lisovaného bio řepkového oleje, který je vyráběn v Českém ráji. Zaměřil jsem se na čistý, minimalistický a elegantní vizuál, který podtrhuje přírodní původ produktu a jeho zdravotní benefity.
-
Photobeast, První AI Fotobudka v ČR
Designeo Creative / Photobeast.ai, 01/23-01/25
Pro Photobeast AI, první fotobudku s umělou inteligencí v České republice, jsem vytvořil kompletní vizuální identitu. To zahrnovalo návrh loga, branding, animace pro interaktivní rozhraní uvnitř fotobudky, design roll-up bannerů, reklamních materiálů a prezentací. Cílem bylo vytvořit moderní a atraktivní vizuální styl, který reflektuje inovativní povahu produktu a zaujme široké spektrum uživatelů.
Pro Photobeast AI, první fotobudku s umělou inteligencí v České republice, jsem vytvořil kompletní vizuální identitu. To zahrnovalo návrh loga, branding, animace pro interaktivní rozhraní uvnitř fotobudky, design roll-up bannerů, reklamních materiálů a prezentací. Cílem bylo vytvořit moderní a atraktivní vizuální styl, který reflektuje inovativní povahu produktu a zaujme široké spektrum uživatelů.
-
-
Webdesign
-
Putovní Pražírna
Putovní Pražírna, Martin Broukal, 10/2023-12/2024
Pro Putovní Pražírnu jsem navrhl a realizoval kompletní webdesign prezenčního webu a zároveň e-shopu na platformě Shoptet. Součástí práce bylo vytvoření responsivního designu, úpravy layoutu a funkcionalit, návrh prezenčního webu a optimalizace produktových stránek. Připravil jsem také reklamní vizuály pro personalizované kávové balíčky a vytvořil podklady pro online kampaně.
Pro Putovní Pražírnu jsem navrhl a realizoval kompletní webdesign prezenčního webu a zároveň e-shopu na platformě Shoptet. Součástí práce bylo vytvoření responsivního designu, úpravy layoutu a funkcionalit, návrh prezenčního webu a optimalizace produktových stránek. Připravil jsem také reklamní vizuály pro personalizované kávové balíčky a vytvořil podklady pro online kampaně.
-
Lyopet Redesign
Lyopet, 06/2024-08/2024
Pro značku Lyopet jsem navrhl a realizoval design nové homepage a produktových karet s důrazem na moderní a funkční UI/UX. Cílem bylo vytvořit přehledné, vizuálně atraktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které podpoří prezentaci prémiových produktů pro psy a kočky. Součástí práce byla optimalizace struktury webu, vylepšení uživatelské navigace a celková vizuální konzistence s brandem.
Pro značku Lyopet jsem navrhl a realizoval design nové homepage a produktových karet s důrazem na moderní a funkční UI/UX. Cílem bylo vytvořit přehledné, vizuálně atraktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní, které podpoří prezentaci prémiových produktů pro psy a kočky. Součástí práce byla optimalizace struktury webu, vylepšení uživatelské navigace a celková vizuální konzistence s brandem.
-