Detail kreativce

Zpět na galerii

Tomas Hrabec

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 76626946

Kontakt:

+420 720518836

TOMAS@TOMASHRABEC.CZ

O profilu kreativce

Přes 14 let navrhuji a testuji wireframy a design pro weby, e-shopy a mobilní aplikace. Mezi klienta patři Škoda auto, Kika nábytek, Schill Dental clinic, Renault, TietoEvry, Gant, Vermont a další.

UX / UI designér

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      č.p. 320
      Bravantice 74281 Moravskoslezský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Sokolská 24
      Ostrava 70200
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Design pro web Lahudky Slunko

      Lahůdky Slunko, 3 měsíce

      Obrázek reference

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro Lahudky slunko. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro Lahudky slunko. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

    • Webový design pro Deesaxx

      Deesaxx, 2 měsíce

      Obrázek reference

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro deesax.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro deesax.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

  • UX design

    • UX / UI pro e-shop gourmetkava.cz

      www.gourmetkava.cz, 2 měsíce

      Obrázek reference

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro gourmetkava.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro gourmetkava.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

    • UX pro e-shop goldhair.cz

      goldhair, 2 měsíce

      Obrázek reference

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro goldhair.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.

      Na projektu proběhl proces - předimplementační analýza, nahrávky uživatelů, heatmapy, scrollmapy , wireframy a responzivní design pro goldhair.cz. Re-designem jsem dosáhly zvýšením konverzního poměru a zvýšení důvěryhodnosti samotné značky. Přepracovaný byla barevná paleta, fonty a celkový styl nového e-shopu.