Detail kreativce
Miroslav Kokta
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 74098616
Kontakt:
Miroslav Kokta
+420 778 004 030
miroslav@kokta.co
O profilu kreativce
Jsem digitální žoldák, business konzultant a stratég. Pomohu vám vybojovat bitvy na poli online marketingu. Jsem autorem vítězného projektu za nejlepší marketingovou komunikaci VCCR 2023. Zajistím strategii i realizaci marketingových kampaní včetně tvorby foto/video obsahu, správy ppc kampaní, tvorby webů / e-shopu na no–code platformě a dalších výzev...
Online marketing / strategie | Digital media
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
č.p. 334
Chřibská 40744 Ústecký kraj -
Kontaktní adresa:
Chřibská 334
Chřibská 40744
Ústecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Webdesign pro stránky projektu Hřebenovka
České Švýcarsko o.p.s., 2023
Projekt vytvoření webdesignu "na zelené louce" zahrnoval kompletní proces od úvodní konzultace s klientem až po finální realizaci bez předem stanoveného grafického manuálu, barev či fontů. Na začátku byla provedena analýza potřeb klienta a definování cílové skupiny, na jejímž základě vznikl návrh konceptu a uživatelských cest. V rámci procesu byly připraveny hrubé návrhy wireframů (WF), které definovaly strukturu webu, logické rozvržení jednotlivých sekcí a umístění klíčových prvků. Po schválení základní struktury následovalo vytvoření vizuální identity přímo pro tento projekt – od výběru barevné palety až po výběr fontů a vytvoření unikátních grafických prvků. Důraz byl kladen na funkční i estetickou stránku s cílem vytvořit vizuálně atraktivní a zároveň přehledný design, který podporuje snadnou orientaci uživatele. Finální web byl plně optimalizován pro všechny typy zařízení a zahrnoval testování pro zajištění bezchybné funkčnosti. Výsledkem je designová a funkční webová stránka, která dokonale reflektuje požadavky klienta a vytváří silný první dojem i bez předchozích vizuálních podkladů.
Projekt vytvoření webdesignu "na zelené louce" zahrnoval kompletní proces od úvodní konzultace s klientem až po finální realizaci bez předem stanoveného grafického manuálu, barev či fontů. Na začátku byla provedena analýza potřeb klienta a definování cílové skupiny, na jejímž základě vznikl návrh konceptu a uživatelských cest. V rámci procesu byly připraveny hrubé návrhy wireframů (WF), které definovaly strukturu webu, logické rozvržení jednotlivých sekcí a umístění klíčových prvků. Po schválení základní struktury následovalo vytvoření vizuální identity přímo pro tento projekt – od výběru barevné palety až po výběr fontů a vytvoření unikátních grafických prvků. Důraz byl kladen na funkční i estetickou stránku s cílem vytvořit vizuálně atraktivní a zároveň přehledný design, který podporuje snadnou orientaci uživatele. Finální web byl plně optimalizován pro všechny typy zařízení a zahrnoval testování pro zajištění bezchybné funkčnosti. Výsledkem je designová a funkční webová stránka, která dokonale reflektuje požadavky klienta a vytváří silný první dojem i bez předchozích vizuálních podkladů.
-
Webdesign rozcestníkové stránky pro návštěvníky kampaňové stránky
RP MEDICA s.r.o., 2023
Jednoduchý, minimalistický a funkční – právě takový je webdesign kampaňové stránky, který návštěvníkům umožňuje snadnou orientaci a rychlý přístup ke klíčovým informacím. Díky čistému vizuálu a promyšlenému rozmístění prvků stránka podporuje soustředěnou cestu uživatele od prvního dojmu až po konverzi, ať už jde o registraci, objednávku či kontakt. Celkový design eliminuje rušivé elementy, klade důraz na přehlednost a zajišťuje pozitivní uživatelskou zkušenost napříč všemi zařízeními.
Jednoduchý, minimalistický a funkční – právě takový je webdesign kampaňové stránky, který návštěvníkům umožňuje snadnou orientaci a rychlý přístup ke klíčovým informacím. Díky čistému vizuálu a promyšlenému rozmístění prvků stránka podporuje soustředěnou cestu uživatele od prvního dojmu až po konverzi, ať už jde o registraci, objednávku či kontakt. Celkový design eliminuje rušivé elementy, klade důraz na přehlednost a zajišťuje pozitivní uživatelskou zkušenost napříč všemi zařízeními.
-
Brain&breakfast
Red Button, 2024
Kompletní funkční přepracování webu vzdělávacího produktu Brain&Breakfast od Red Button zahrnovalo nejen redesign, ale také důkladnou optimalizaci strategie online prodeje. V rámci projektu byla navržena moderní dopadová stránka zaměřená na zvýšení konverzí a intuitivní zákaznickou cestu. Klíčovým prvkem bylo jasné definování cílových skupin a přizpůsobení obsahu i navigace tak, aby odpovídaly jejich potřebám. Dopadová stránka byla strukturována do přehledných bloků s poutavým úvodem, přehledem benefičních funkcí programu a jasně umístěnými CTA prvky, které vedou návštěvníka k registraci. Velký důraz byl kladen na příběhovost a zvýšení důvěry – nechybí reference spokojených účastníků a sekce s odpověďmi na časté dotazy. Formulář pro přihlášení byl zjednodušen na minimum, aby byla co nejrychlejší cesta od zájmu k registraci. Web byl optimalizován pro mobilní zařízení a důkladně testován pro co nejlepší výkon.
Kompletní funkční přepracování webu vzdělávacího produktu Brain&Breakfast od Red Button zahrnovalo nejen redesign, ale také důkladnou optimalizaci strategie online prodeje. V rámci projektu byla navržena moderní dopadová stránka zaměřená na zvýšení konverzí a intuitivní zákaznickou cestu. Klíčovým prvkem bylo jasné definování cílových skupin a přizpůsobení obsahu i navigace tak, aby odpovídaly jejich potřebám. Dopadová stránka byla strukturována do přehledných bloků s poutavým úvodem, přehledem benefičních funkcí programu a jasně umístěnými CTA prvky, které vedou návštěvníka k registraci. Velký důraz byl kladen na příběhovost a zvýšení důvěry – nechybí reference spokojených účastníků a sekce s odpověďmi na časté dotazy. Formulář pro přihlášení byl zjednodušen na minimum, aby byla co nejrychlejší cesta od zájmu k registraci. Web byl optimalizován pro mobilní zařízení a důkladně testován pro co nejlepší výkon.
-
-
Fotografie
-
Chybí nám tu lidi | 2022 – nejlepší marketingová komunikace roku VCCR
CzechTourism, Ústecký kraj, České Švýcarsko o.p.s., 2022
Krizová komunikace po požáru v Českém Švýcarsku v roce 2022, která pomohla znovu přilákat návštěvníky do destinace. Ilustrace ve fotografiích Adéla Stopka. Zahrnuje realizaci online i offline kampaní, social media placenou i neplacenou propagaci, billboardovou kampaň, rádiovou kampaň a propagaci i na dalších marketingových kanálech. Komunikace byla oceněna Velkou cenou cestovního ruchu - 1. místo za nejlepší marketingovou komunikaci
Krizová komunikace po požáru v Českém Švýcarsku v roce 2022, která pomohla znovu přilákat návštěvníky do destinace. Ilustrace ve fotografiích Adéla Stopka. Zahrnuje realizaci online i offline kampaní, social media placenou i neplacenou propagaci, billboardovou kampaň, rádiovou kampaň a propagaci i na dalších marketingových kanálech. Komunikace byla oceněna Velkou cenou cestovního ruchu - 1. místo za nejlepší marketingovou komunikaci
-
Rayyan Water Qatar – fotoprodukce komerční kampaně
Rayyan Water ltd., 2019
Realizace zahraniční fotoprodukce pro klienta Rayyan Water v Qataru v komplikovaných pouštních podmínkách. Příprava ideaboardu, storyboardu a dalších podkladů včetně produkční části zakázky. Výstupem byla řada fotografií pro brandovou kampaň využitou v rámci zemí Perského zálivu. Komplexní zajištění od prvotního briefu, vyhledání talentů, návrh treatmentu a další činnosti.
Realizace zahraniční fotoprodukce pro klienta Rayyan Water v Qataru v komplikovaných pouštních podmínkách. Příprava ideaboardu, storyboardu a dalších podkladů včetně produkční části zakázky. Výstupem byla řada fotografií pro brandovou kampaň využitou v rámci zemí Perského zálivu. Komplexní zajištění od prvotního briefu, vyhledání talentů, návrh treatmentu a další činnosti.
-
-
Online marketing
-
Landing pages pro PPC kampaň zaměřenou na prodej procedur
RP INVEST a.s., 2023
Kompletní zajištění cílových stránek pro proklikovou kampaň na služby týkající se estetické medicíny. Tvorba webdesignu, infografik, layoutu, api spojení s mailovým klientem – zajištění funkční stránky s objednávkovými formuláři na klíč – např. https://www.rpclinic.cz/procedury/vyzivove-poradenstvi . Aktuálně
Kompletní zajištění cílových stránek pro proklikovou kampaň na služby týkající se estetické medicíny. Tvorba webdesignu, infografik, layoutu, api spojení s mailovým klientem – zajištění funkční stránky s objednávkovými formuláři na klíč – např. https://www.rpclinic.cz/procedury/vyzivove-poradenstvi . Aktuálně
-
Online brand–awareness kampaň na podporu produktu "Hřebenovka"
Ústecký kraj, 2023
Online brandová kampaň při spuštění nového produktu – dálkové zážitkové pěší trasy "Hřebenovka" v Českém Švýcarsku. Součást marketingové strategie destinace. Cílem bylo zvýšit traffic na webu hrebenovka.com, což se podařilo a za první měsíc vidělo web 52k lidí. V rámci ppc kampaní se o Hřebenovce dozvědělo 2,2 milionu lidí na platformách Seznamu, 0,8mio přes Ads a dalších 1,2mio na sociálních sítích.
Online brandová kampaň při spuštění nového produktu – dálkové zážitkové pěší trasy "Hřebenovka" v Českém Švýcarsku. Součást marketingové strategie destinace. Cílem bylo zvýšit traffic na webu hrebenovka.com, což se podařilo a za první měsíc vidělo web 52k lidí. V rámci ppc kampaní se o Hřebenovce dozvědělo 2,2 milionu lidí na platformách Seznamu, 0,8mio přes Ads a dalších 1,2mio na sociálních sítích.
-
Gun Lab
CZ Academy z.s., 2024
Pro projekt Gun Lab jsem vytvořil komplexní online marketingovou strategii, která propojuje výkonnostní reklamu, obsahový marketing a cílenou komunikaci se specifickou komunitou zájemců o střelecký trénink a zbraně. Nastavil jsem PPC kampaně pro Google a sociální sítě s důrazem na přesné cílení a optimalizaci konverzí. Vytvořil jsem obsahovou strategii zaměřenou na edukaci, testování produktů a exkluzivní tréninkové tipy, které budují důvěru a angažovanost komunity. Součástí byla i automatizace e-mail marketingu, remarketingové strategie a spolupráce s influencery, což pomohlo zvýšit povědomí o značce a přivést nové zákazníky.
Pro projekt Gun Lab jsem vytvořil komplexní online marketingovou strategii, která propojuje výkonnostní reklamu, obsahový marketing a cílenou komunikaci se specifickou komunitou zájemců o střelecký trénink a zbraně. Nastavil jsem PPC kampaně pro Google a sociální sítě s důrazem na přesné cílení a optimalizaci konverzí. Vytvořil jsem obsahovou strategii zaměřenou na edukaci, testování produktů a exkluzivní tréninkové tipy, které budují důvěru a angažovanost komunity. Součástí byla i automatizace e-mail marketingu, remarketingové strategie a spolupráce s influencery, což pomohlo zvýšit povědomí o značce a přivést nové zákazníky.
-
-
UX design
-
Koncepce UX pro cílové stránky ppc kampaní
RP CLINIC s.r.o,, 2023
Příprava kompletní dopadové stránky pro tematické kampaně zaměřené na prodej služeb kliniky estetické medicíny. Funkční bloky a flow včetně submission strategie.Struktura dopadové stránky pro kliniku estetické medicíny je připravena s důrazem na konverze a jednoduchý uživatelský zážitek. Úvodní blok obsahuje poutavý nadpis s hlavním benefitem, stručný podnadpis a CTA tlačítko pro rychlou rezervaci konzultace, vše doplněné vizuálním prvkem – například srovnávací fotografií "před a po". Následuje přehled služeb s jejich benefity, který přehledně představuje jednotlivé zákroky, jejich klíčové výhody, a nabízí další CTA tlačítka u každé služby pro rychlou navigaci. V sekci „Jak to funguje“ je detailně popsán celý proces od první konzultace až po následnou péči. Tato část slouží k odbourání bariér a vysvětlení průběhu zákroku krok za krokem.
Příprava kompletní dopadové stránky pro tematické kampaně zaměřené na prodej služeb kliniky estetické medicíny. Funkční bloky a flow včetně submission strategie.Struktura dopadové stránky pro kliniku estetické medicíny je připravena s důrazem na konverze a jednoduchý uživatelský zážitek. Úvodní blok obsahuje poutavý nadpis s hlavním benefitem, stručný podnadpis a CTA tlačítko pro rychlou rezervaci konzultace, vše doplněné vizuálním prvkem – například srovnávací fotografií "před a po". Následuje přehled služeb s jejich benefity, který přehledně představuje jednotlivé zákroky, jejich klíčové výhody, a nabízí další CTA tlačítka u každé služby pro rychlou navigaci. V sekci „Jak to funguje“ je detailně popsán celý proces od první konzultace až po následnou péči. Tato část slouží k odbourání bariér a vysvětlení průběhu zákroku krok za krokem.
-
Pitch UX designu pro web Hrebenovka.com
České Švýcarsko o.p.s., 2023
Konceptualizace UX designu pro web produktu cestovního ruchu – Hřebenovka.com. Od framů k uživatelskému průzkumu a UX testování. Nasazení analytických nástrojů, revize heatmap a uživatelského flow, až po úpravy funkčního designu webu s cílem lepšího pohybu návštěvníků a delšího engagementu. Za první měsíc správy se doba retence zvýšila o 126%, bez nutnosti generování nového obsahu.
Konceptualizace UX designu pro web produktu cestovního ruchu – Hřebenovka.com. Od framů k uživatelskému průzkumu a UX testování. Nasazení analytických nástrojů, revize heatmap a uživatelského flow, až po úpravy funkčního designu webu s cílem lepšího pohybu návštěvníků a delšího engagementu. Za první měsíc správy se doba retence zvýšila o 126%, bez nutnosti generování nového obsahu.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a PR strategie – destinace České Švýcarsko
České Švýcarsko o.p.s., 2020-2021
Kompletní tvorba strategie a nastavení procesů online marketingu pro destinační společnost. Vytvoření systému metrik, nastavení a sledování KPI, strategie pro sociální sítě, PR – online i offline média, cílení, revize kanálů, obsahové i publikační plány. Nastavení procesů i spoluprací s influencery a dalšími externími pracovníky. Zpracování marketingového plánu.
Kompletní tvorba strategie a nastavení procesů online marketingu pro destinační společnost. Vytvoření systému metrik, nastavení a sledování KPI, strategie pro sociální sítě, PR – online i offline média, cílení, revize kanálů, obsahové i publikační plány. Nastavení procesů i spoluprací s influencery a dalšími externími pracovníky. Zpracování marketingového plánu.
-
Restart marketingu RP CLINIC
RP CLINIC s.r.o., 2023
Spolupráce na revizi a nastavení marketingové strategie pro špičkovou kliniku estetické a dentální medicíny v centru Prahy zahrnovala komplexní analýzu stávajících aktivit a návrh nové strategie zaměřené na posílení online i offline přítomnosti. V rámci projektu byla vytvořena jasná vize komunikace, definice cílových skupin a strategie pro budování dlouhodobých vztahů s klienty. Součástí byla příprava strategických a obsahových plánů pro web, sociální sítě a další marketingové kanály s důrazem na konzistentní vizuální i textovou komunikaci. Pro web byla navržena optimalizace struktury obsahu a příprava textů podporujících SEO s cílem zvýšit organickou návštěvnost a konverze. Na sociálních sítích byl kladen důraz na edukativní a inspirační obsah doplněný příběhy klientů a profesionálními vizuály pro budování důvěry a posílení povědomí o službách kliniky. Realizace zahrnovala také tvorbu kampaní na míru pro specifické služby, správu reklamních kanálů a nastavení analytických nástrojů pro průběžné vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých aktivit. Výsledkem byla jednotná a efektivní marketingová strategie, která zajišťuje klinice nejen růst klientely, ale také posiluje její prestiž na trhu estetické a dentální medicíny.
Spolupráce na revizi a nastavení marketingové strategie pro špičkovou kliniku estetické a dentální medicíny v centru Prahy zahrnovala komplexní analýzu stávajících aktivit a návrh nové strategie zaměřené na posílení online i offline přítomnosti. V rámci projektu byla vytvořena jasná vize komunikace, definice cílových skupin a strategie pro budování dlouhodobých vztahů s klienty. Součástí byla příprava strategických a obsahových plánů pro web, sociální sítě a další marketingové kanály s důrazem na konzistentní vizuální i textovou komunikaci. Pro web byla navržena optimalizace struktury obsahu a příprava textů podporujících SEO s cílem zvýšit organickou návštěvnost a konverze. Na sociálních sítích byl kladen důraz na edukativní a inspirační obsah doplněný příběhy klientů a profesionálními vizuály pro budování důvěry a posílení povědomí o službách kliniky. Realizace zahrnovala také tvorbu kampaní na míru pro specifické služby, správu reklamních kanálů a nastavení analytických nástrojů pro průběžné vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých aktivit. Výsledkem byla jednotná a efektivní marketingová strategie, která zajišťuje klinice nejen růst klientely, ale také posiluje její prestiž na trhu estetické a dentální medicíny.
-