Detail kreativce
Štěpán Cé
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 17638828
Kontakt:
+420 773 250 633
stepancea@gmail.com
O profilu kreativce
Pomáhám firmám rozvíjet podnikání za pomoci strategického marketingu. Zaměřuji se na budování silných značek, hledání inovativních řešení propagace a tvorbu efektivních kampaní v on-line sféře. Nedělám jen weby a e-shopy, ale celkový digitální marketing. Propagujete se jako v minulém desetiletí nebo chcete víc?
Od nápadu k úspěchu
Panevropská univerzita (marketing) a 4 roky praxe v marketingové agentuře
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Přecechtělova 2430
Praha 15500 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Přecechtělova 2430
Praha 15500
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Logo, web, propagace - Resort Květnová
General Property X s.r.o., 6/2024-1/2025
Tvorba webových stránek s katalogem pozemků, loga a reklamní kampaně na sociálních sítích Meta. Cíl spolupráce spočíval v kvalitní on-line prezentaci pozemků, tvorbě webových stránek, firemního loga a Meta kampaně zaměřené na prodej a rezervaci pozemků v obci Květnová. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
Tvorba webových stránek s katalogem pozemků, loga a reklamní kampaně na sociálních sítích Meta. Cíl spolupráce spočíval v kvalitní on-line prezentaci pozemků, tvorbě webových stránek, firemního loga a Meta kampaně zaměřené na prodej a rezervaci pozemků v obci Květnová. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
-
Logo, web, propagace - Davako s.r.o.
Davako s.r.o., 11/2023
Tvorba webových stránek, loga a reklamní kampaně na sociálních sítích Meta. Cíl spolupráce spočíval v kvalitní on-line prezentaci firmy, tvorbě webových stránek a firemního loga. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a zaměření na vybrané průmyslové obory..
Tvorba webových stránek, loga a reklamní kampaně na sociálních sítích Meta. Cíl spolupráce spočíval v kvalitní on-line prezentaci firmy, tvorbě webových stránek a firemního loga. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a zaměření na vybrané průmyslové obory..
-
-
Online marketing
-
Výkonnostní kampaň na prodej apartmánů pomocí Meta - Apartmány pod horami s.r.o.
Apartmány pod horami s.r.o., 5/2024-1/2025
Založení Meta účtů a pravidelná správa kampaně s cílem prodat obytné prostory. Záměr firmy byl prodat apartmány za dostupné ceny jako investiční příležitost. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
Založení Meta účtů a pravidelná správa kampaně s cílem prodat obytné prostory. Záměr firmy byl prodat apartmány za dostupné ceny jako investiční příležitost. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
-
Výkonnostní kampaň na prodej apartmánů pomocí Meta - General Public s.r.o.
General Public s.r.o., 1/2025
Založení Meta účtů a pravidelná správa kampaně s cílem pronajmout skladovací prostory. Pravidelná propagace na sociálních sítích s adekvátním geografickým zaměřením. Cílová skupina jsou firmy. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
Založení Meta účtů a pravidelná správa kampaně s cílem pronajmout skladovací prostory. Pravidelná propagace na sociálních sítích s adekvátním geografickým zaměřením. Cílová skupina jsou firmy. Úspěch projektu tkvěl v správném zacílení na vybraný segment trhu, včasná komunikace firmy a jasně vymezené konkurenční výhody a marketingová akce.
-