Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Gažovčiak

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05024668

Kontakt:

Martin Gažovčiak

+420 737 282 289

info@mgdesign.cz

O profilu kreativce

Tvorba firemní identity od loga a vizuálu s myšlenkou přes grafické práce, webové stránky, obalový design, propagační videa a fotografie až po velké, stření i malé reklamní kampaně ať už jen na webu tak v TV, rádiu apod. s 15ti letou praxí.

MGDESIGN - Martin Gažovčiak

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Dvořáčkova 385
      Červený Kostelec 54941 Královéhradecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Nerudova 1511
      Nové Město nad Metují 54901
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Nové logo pro Správu přírodních zdrojů a lázní Běloves

      Správa přírodních zdrojů a lázní Běloves, 05/2017

      Obrázek reference

      Nové logo bylo potřeba pro zviditelnění nových lázeňských pramenů v Bělovsi v Náchodě. Logo se pomohlo dostat do podvědomí uživatelů, kteří mohou navštívit malé lázně v Bělovsi, kde mohou využívat pítka zdravé pramenité vody z různých vrtů v Bělovsi. Zhotoveny byly také webové stránky pro Správu přírodních zdrojů a lázní Běloves.

      Nové logo bylo potřeba pro zviditelnění nových lázeňských pramenů v Bělovsi v Náchodě. Logo se pomohlo dostat do podvědomí uživatelů, kteří mohou navštívit malé lázně v Bělovsi, kde mohou využívat pítka zdravé pramenité vody z různých vrtů v Bělovsi. Zhotoveny byly také webové stránky pro Správu přírodních zdrojů a lázní Běloves.

      https://mestonachod.cz/spzl/
    • Logo a grafické materiály pro novou značku hodinek A-nis

      A-nis, 10/2020

      Obrázek reference

      Grafické materiály a logo bylo potřeba pro prodej značky hodinek A-nis. Další grafické materiály jako katalog, bannery, citylighty atp. byly potřeba pro zviditelnění značky pro lepší prodej. Dále byla vytvořena videa větší pro propagaci a lepší dostávání se do podvědomí potencionálních klientů. Hodinky jsou v dámské i pánské variantě, který podporuje větší podíl na trhu.

      Grafické materiály a logo bylo potřeba pro prodej značky hodinek A-nis. Další grafické materiály jako katalog, bannery, citylighty atp. byly potřeba pro zviditelnění značky pro lepší prodej. Dále byla vytvořena videa větší pro propagaci a lepší dostávání se do podvědomí potencionálních klientů. Hodinky jsou v dámské i pánské variantě, který podporuje větší podíl na trhu.

  • Webdesign

    • Webové stránky a grafika pro firmu EasyStock s.r.o.

      EasyStock s.r.o., 01/2023

      Obrázek reference

      Nové webové stránky pomohly získat více potencionálních zákazníků a také větší podvědomí o firmě. Firma Easy-Stock se zabývá virtuálních skladem, který umožňuje klientům prodávat na svých e-shopech bez nutností skladů, proto byla nutnost vytvořit nové webové stránky, aby se potencionálním klientům podařilo vysvětlit, co je vůbec virtuální sklad.

      Nové webové stránky pomohly získat více potencionálních zákazníků a také větší podvědomí o firmě. Firma Easy-Stock se zabývá virtuálních skladem, který umožňuje klientům prodávat na svých e-shopech bez nutností skladů, proto byla nutnost vytvořit nové webové stránky, aby se potencionálním klientům podařilo vysvětlit, co je vůbec virtuální sklad.

      https://www.easy-stock.cz
    • Webové stránky pro Tommy barber shop

      Tommy Barber Shop, 02/2021

      Obrázek reference

      Nové webové stránky Barber shopu pomohly získat více zákazníků pro jejich služby a také větší podvědomí o pánském kadeřnictví. Na webu je také rezervační systém, který umožňuje klientům vytvářet rezervace k jednotlivým holičům Barber shopu. Webové stránky byly nutné vytvořit i pro tento rezervační systém.

      Nové webové stránky Barber shopu pomohly získat více zákazníků pro jejich služby a také větší podvědomí o pánském kadeřnictví. Na webu je také rezervační systém, který umožňuje klientům vytvářet rezervace k jednotlivým holičům Barber shopu. Webové stránky byly nutné vytvořit i pro tento rezervační systém.

      https://www.tommybarbershop.cz