Celostátní galerie kreativců
Celostátní galerie kreativců je databáze kreativních profesionálů, kteří nabízejí služby v oblasti kulturních a kreativních odvětví a jsou připraveni na spolupráci s malými a středními podniky v rámci celostátního dotačního programu Kreativní vouchery. Malé a střední podniky, které se rozhodly zapojit do programu Kreativních voucherů, si pro tuto spolupráci vybírají kreativce v této databázi.
-
- Dramaturg / dramaturgyně AVD
- Práce s texty
- Kreativní producent / producentka AVD, Showrunner AVD
- Film / Video / Televize
Poskytuji komplexní dramaturgické a kreativní služby v oblasti vývoje a produkce filmových a televizních formátů. S více než 20 lety zkušeností jako dramaturg, vývojový konzultant, kreativní producent a expert na EU fondy nabízím full servis včetně tvorby kreativní i grantové dokumentace EU.
-
- Grafický design / branding
ART DIRECTOR A GRAFICKÝ DESINÉR S DLOUHOLETOU PRAXÍ V REKLAMĚ. NABÍZÍ PROFERSIONÁLNÍ GRAFICKÝ SERVIS OD KREATIVNÍHO NÁVRHU PO TISKOVOU PŘÍPRAVU. ZAJIŠŤUJI TAKÉ PRODUKCI A MARKETINGOVÉ SLUŽBY.
-
- Webdesign
Vytvořím profesionální funkční web na míru s moderním designem na míru vašim potřebám. Nebudu Vás trápit s WordPressem. Stavím weby na míru jak se patří. Nejde neexistuje. Držím termíny a slovo. Služby: moderní weby, funkční e-shopy, atraktivní obsah.
-
- Zvukový/á mistr / mistryně AVD
- Hudba / zvuk
- Film / Video / Televize
Ludvík Bohadlo je mistr zvuku působíci v oboru více než 20 let. Pochází z rodiny s hlubokou uměleckou tradicí. Jeho vynikající odborné i organizační schopnosti mu pomohly vést zvukové produkční týmy mezinárodních filmových i televizních projektů. V roce 2020 obdržel společně s kolegou Robertem Slezákem za film Město na Řece lotyšskou národní fimovou cenu Lielais Kristaps za nejlepší zvuk.
-
- Film / Video / Televize
- Dramaturg / dramaturgyně AVD
- Střihač / střihačka AVD
Vystudovala dokumentární tvorbu na FAMU a pracuje jako režisérka, dramaturgyně a střihačka audiovizuálních děl.
-
- Marketingové strategie
- Práce s texty
Vymyslím pro vás jméno firmy nebo výrobku, slogany a claimy, příspěvky pro sociální sítě, články a scénáře. Píšu tak, aby texty zněly lidsky, byly užitečné a snadno zapamatovatelné. Odbornou terminologii vysvětlím adekvátními pojmy, které zná každý smrtelník. To, co je důležité, bude z textů na první přečtení zřejmé. Originalitu ověřím v databázi ochranných známek a důkladnou rešerší.